Przejdź do głównej zawartości

kilka ważnych kwestii w moim życiu..

Witajcie !
 Tą sentencję Chciałabym rozłożyć na kilka postów , gdyż byłoby tego po prostu tutaj za dużo :)
  Jeszcze tak na marginesie kolejność oczywiście nie jest zależna od tego jakie  poszczególne kwestię mają dla mnie znaczenie .
 I SPORT :
 Aktualnie nie wyobrażam sobie życia siedząc ciągle na ławce lub w domu przed tv i nie ruszać się . Pamiętam do dziś jak pani w szkole podstawowej zawsze namawiała mnie , abym spróbowała w biegach. Ja nigdy nie chciałam , ponieważ nie lubię takiego stresu , ciągłej rywalizacji itp. No ale cóż , po pewnym czasie dałam się namówić na pierwsze zawody. Wraz ze zdziwieniem nauczycieli i zazdrością rówieśników przyszło moje zdziwienie , duma i wzruszenie . Nie miałam pojęcia , że tak dam radę. Potem było tylko lepiej a ja rosłam we własnym podziwie. Nie skończyło się na bieganiu . Z czasem przyszła siatkówka , kosz , ręczna < teraz znów będę zaczynać z ręczną > , ale nigdy nie nożna . Nie umiem, nie lubię , tak po prostu. Nie wiem może jeszcze przyjdzie na to czas aczkolwiek wątpię.
Jeszcze do niedawna nie przepadałam za bieganiem , robiłam to bo wiedziałam , że mi to wychodzi i mogę więcej oraz mam możliwość coś tym w życiu osiągnąć . Siatkówka zawsze była na I miejscu i dalej jest , ale niestety przyszła nowa szkoła , nowi ludzie i jakoś moja samoocena w tej kwestii spadła , sporo spadła. Czuje się po prostu nie doceniana , nie potrzebna . Szczególnie się tym nie przejmuje , ponieważ teraz czuje , że biegi będą tym leprzym wyjściem < choć wybierać przecież nie muszę> . Mam w szkole <tzn zawsze była lepsza w tym ode mnie no ale przecież nie muszę być najlepsza > dzięki temu mam motywacje , aby wszystko włożyć w pracę nad sobą i dać radę wszystkim także samej sobie. Mam zamiar robić coraz to więcej w tym kierunku .
Myślę , że każdy kto nie czuje się doceniany , czy nudzi mu się w życiu powinien spróbować zacząć się ruszać. Nawet jeśli na początku coś nie wychodzi to próbować dalej. Satysfakcja na prawdę dużo daje , zmienia życie . Nie wiem jaką byłabym dziś sobą bez sportu. Więc wychodźcie z domów , zostawcie te komputery i do dzieła! Może , akurat w tobie drzemie prawdziwy potencjał .. SPRÓBUJESZ ?



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Gra

 Szeptając bezsilnie próbowała przekazać światu, że opada z sił.  Że każda mała drzazga powoduje ogromny krwotok uczuć. Że ją niszczą mową i uczynkiem. Że niedługi jej czas egzystencji.  Mimowolnie stawała z każdym twarzą w twarz. Kontemplując rzeczywistość walczyła z otoczeniem.

Bycie ślepcem..

"Człowiek docenia, gdy straci" Ludzie, mając dużo ciągle chcą więcej.. lecz nie spodziewają się, że mogą to w takim tempie stracić. Jest pewien swego, tego co ma i nie posiada świadomości, że nic nie trwa wiecznie.. Bywa, że stajemy się kompletnymi ślepcami.. ślepcami losu.. Nadchodzi moment kiedy coś tracimy i w pewnej chwili dochodzi do nas myśl, że to było wszystkim. Było tym, czego tak oczekiwaliśmy, a poprzez swoją głupotę i obwinianie wszystkich dookoła nie widzimy w tym swojej winy, a bywa, że to wszystko, każdy szczegół, jest naszą winą. Po prosu tracimy to nieodwracalnie. Nie mamy nawet odwagi przeprosić. Jesteśmy tchórzami.. Czasami chciałoby się cofnąć wstecz, zrobić kilka rzeczy inaczej, żyć tam z tą teraźniejszą świadomością. Pamiętajmy, że los nie da nam kolejnej szansy cieszmy się z każdej chwili doceniajmy każdego człowieka uważajmy na słowa i czyny potrafią zniszczyć wszystko. PAMIĘTAJ.. NIGDY NIE WYPUSZCZAJ SWOJEGO SZCZĘŚCIA Z RĄK..

XXIw.

Koszmar zaglądnął w oczy ludzi pustki zastały ulice Zło wyszło na powierzchnie. W naszych głowach pojawił sie najczarniejszy scenariusz wygoda czasów nic nie znacząca Człowiek człowiekowi podejrzliwym spojrzeniem ciągły stres w oczach przerażenie, które zabija nasze poglądy. Zamknięci w czterech ścianach szukający odpowiedzi Pytamy Boga czym żeśmy zasłużyli Ziemi bunt czy Boga gniew zasiał panikę. Zatrzymać się należy i zastanowić mając czas żyjąc w kwarantannie jak za daleko to zaszło dlaczego człowiek człowiekowi taki los podarował co należy zrobić i co za lekcje wyciągnąć.