Przejdź do głównej zawartości

Dziękuje!

CZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEŚĆ!

Dziś jest dla mnie bardzo ważny dzień, aczkolwiek! :


1 TYSIĄC :DDDD
Jestem mega mega mega szczęśliwa, że już tyle osób widziało moje skromne przemyślenia;_; Jest to dla mnie niezmiernie ważne. Pomysł "blogowania" rozmyślałam bardzo długo, aż w końcu nadszedł ten czas :D Nie zaprzeczę, że była to jedna z moich najlepszych decyzji ^^ Nie wiem jak mam wam dziękować, jest to dla mnie tak ważne.. Łzy szczęścia oczywiście obecne :D Miałam z tym zaczekać, ale muszę to powiedzieć iż rozmyślam nad prowadzeniem Vloga. Nie wiem czy to dobry pomysł, ponieważ będzie kolejna rzecz w moim życiu, która będzie je skracać. Z drugiej strony czuje się gotowa oraz pełna entuzjazmu aby zacząć coś robić w tym kierunku. Nie zaprzeczając pomyśle :D 
Chciałam jeszcze powiedzieć, że razem ze wzrostem liczby wyświetleń wzrasta poczucie mojej samooceny, pewności siebie, a to na prawdę niespotykane :D To wszystko jest właśnie dzięki wam.. Nie spodziewałam się, że kiedyś to wszystko się tak potoczy, aczkolwiek jestem mile zaskoczona! Podziękowania należą się także wszystkim moim bliskim, którzy są na bieżąco oraz wspierają mnie bez was nie dałabym rady!Mam także nadzieję, że to są dopiero początki i że będzie coraz lepiej! Dziękuję także wszystkim "wiernym " czytelnikom oraz osobom, które zachęcają innych do czytania, które udostępniają tego właśnie bloga i są po prostu ze mną :DD 
Jeszcze jedno. podam kilka społeczności na których można mnie znaleźć do czego serdecznie zapraszam! Ps. czekam również na przeróżne sugestie dotyczące moich wpisów! Chciałabym wiedzieć o czym chcielibyście czytać ! :D
Ask.fm : http://ask.fm/Madziaaaaaaa98
Twitter: https://twitter.com/Doux98
poczta: doux_amour.98@wp.pl
Zapytaj: http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_2958486.html
Postanowiłam, żeFacebook'a nie będę jak na razie udostępniać z oczywistych przyczyn :D Ale serdecznie zapraszam na konta powyżej, zadawanie pytań, pisanie e-mail'i i takich tam! Jeszcze raz dziękuje wam wszystkim! 


<333333333333333333333333

Komentarze

  1. Świetny blog! Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Graaaatuluję tego tysiaka :D
    Musze przyznać że w malutkim stopniu się do tego przyłożyłam xD
    Mam jedną prośbę- WIĘCEJ POSTÓW :D ;P
    http://ci-nnamon-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mój wierny czytelnik! haha :D tylko nie mam pomysłów! musicie mi pomóc :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Gra

 Szeptając bezsilnie próbowała przekazać światu, że opada z sił.  Że każda mała drzazga powoduje ogromny krwotok uczuć. Że ją niszczą mową i uczynkiem. Że niedługi jej czas egzystencji.  Mimowolnie stawała z każdym twarzą w twarz. Kontemplując rzeczywistość walczyła z otoczeniem.

Bycie ślepcem..

"Człowiek docenia, gdy straci" Ludzie, mając dużo ciągle chcą więcej.. lecz nie spodziewają się, że mogą to w takim tempie stracić. Jest pewien swego, tego co ma i nie posiada świadomości, że nic nie trwa wiecznie.. Bywa, że stajemy się kompletnymi ślepcami.. ślepcami losu.. Nadchodzi moment kiedy coś tracimy i w pewnej chwili dochodzi do nas myśl, że to było wszystkim. Było tym, czego tak oczekiwaliśmy, a poprzez swoją głupotę i obwinianie wszystkich dookoła nie widzimy w tym swojej winy, a bywa, że to wszystko, każdy szczegół, jest naszą winą. Po prosu tracimy to nieodwracalnie. Nie mamy nawet odwagi przeprosić. Jesteśmy tchórzami.. Czasami chciałoby się cofnąć wstecz, zrobić kilka rzeczy inaczej, żyć tam z tą teraźniejszą świadomością. Pamiętajmy, że los nie da nam kolejnej szansy cieszmy się z każdej chwili doceniajmy każdego człowieka uważajmy na słowa i czyny potrafią zniszczyć wszystko. PAMIĘTAJ.. NIGDY NIE WYPUSZCZAJ SWOJEGO SZCZĘŚCIA Z RĄK..

XXIw.

Koszmar zaglądnął w oczy ludzi pustki zastały ulice Zło wyszło na powierzchnie. W naszych głowach pojawił sie najczarniejszy scenariusz wygoda czasów nic nie znacząca Człowiek człowiekowi podejrzliwym spojrzeniem ciągły stres w oczach przerażenie, które zabija nasze poglądy. Zamknięci w czterech ścianach szukający odpowiedzi Pytamy Boga czym żeśmy zasłużyli Ziemi bunt czy Boga gniew zasiał panikę. Zatrzymać się należy i zastanowić mając czas żyjąc w kwarantannie jak za daleko to zaszło dlaczego człowiek człowiekowi taki los podarował co należy zrobić i co za lekcje wyciągnąć.