Przejdź do głównej zawartości

Książki Ahern, Moje wywody, Pogoda, Wakacyjna nuda, Rower ? :O

Baardzoo dawno w spominałam, o tym, że postaram się napisać recenzje ksiązki C. Ahern " Pamiętnik z przyszłości" ale wczoraj wpadła mi w ręce jej kolejna książka " Pora na życie" i jestem tak nią podniecona, że muszę najpierw się zapoznać z jej treścią :)
Napisała jeszcze "Na końcu tęczy", "Gdybyś mnie teraz zobaczył", "Kraina zwana tutaj", "Dziękuje za wspomnienia", "Podarunek", no i oczywiście "Ps. Kocham Cię" .
Tak jak książki Paula Coelho moim marzeniem jest posiadać jej wszystkie :)
Więc tak.. teraz biorę się za "Pora na życie" i już po jej przeczytaniu biorę się za pisanie recenzji "Pamiętnika z Przyszłości" ponieważ tak mi wygodnie :)
Kolejną sprawą jest moja książka, mojego autorstwa. Ostatnio powróciłam do jej pisania i powiem szczerze, że jestem zadowolona. Chciałabym tutaj coś wstawić ale jakoś boję się, że ktoś jakimś cudem to wykorzysta więc zatrzymam to dla siebie, a za kilka lat może będziecie mieli możliwość ją przeczytać :O haha wątpliwe :p

I po raz kolejny zadaję pytanie CO JEST NIE TAK Z POGODĄ?! Jest koniec lipca, a to co za oknem to mnie czasami przeraża..


Może sierpień przyniesie coś lepszego..

I co się z tym wiąże ? Wakacyjna nudaaa.. ale tak jak zawsze powtarzam plus zawsze się znajdzie :)
Książkę  kontynuuje, posty są częściej, czytam w końcu w większej ilości. :D

Od jakiegoś tygodnia po kilkadziesiąt km na rowerze.. sama w to nie wierze bo dla mnie rower to jakoś nic takiego,, No ale coś trzeba robić,a poza tym kondycja się poprawi :D

Iiii już dziś albo jutro pojawi się 1 vlog? czy coś takiego zapraszam serdecznie! :D

Ps. Mam taką prośbę.. Może macie jakieś pomysły na posty ? na vlogi ? Bo swoje pomysły mam ale nie wiem czy wam to się spodoba więc proszę o wszelkie sugestie :)

Można się ze mną skontaktować pisząc e-mail'a : doux_amour.98@wp.pl Pisz śmiało!

Piosenka idealna na wakacje :

https://www.youtube.com/watch?v=XA8TjGJKQh0

Rada: Nudzisz się ? nie wiesz co robić z wakacyjną nudą ? Zacznij się realizować!

Bierz w ręce to co dla Ciebie najważniejsze i spełniaj marzenia!



                                                              DO DZIAŁANIA! :D

Komentarze

  1. Mogę Ci podrzucić parę pomysłów ;) myślę, że dam radę coś wymyślić kreatywnego xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam Cię do odczytania poczty ^.^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Gra

 Szeptając bezsilnie próbowała przekazać światu, że opada z sił.  Że każda mała drzazga powoduje ogromny krwotok uczuć. Że ją niszczą mową i uczynkiem. Że niedługi jej czas egzystencji.  Mimowolnie stawała z każdym twarzą w twarz. Kontemplując rzeczywistość walczyła z otoczeniem.

Bycie ślepcem..

"Człowiek docenia, gdy straci" Ludzie, mając dużo ciągle chcą więcej.. lecz nie spodziewają się, że mogą to w takim tempie stracić. Jest pewien swego, tego co ma i nie posiada świadomości, że nic nie trwa wiecznie.. Bywa, że stajemy się kompletnymi ślepcami.. ślepcami losu.. Nadchodzi moment kiedy coś tracimy i w pewnej chwili dochodzi do nas myśl, że to było wszystkim. Było tym, czego tak oczekiwaliśmy, a poprzez swoją głupotę i obwinianie wszystkich dookoła nie widzimy w tym swojej winy, a bywa, że to wszystko, każdy szczegół, jest naszą winą. Po prosu tracimy to nieodwracalnie. Nie mamy nawet odwagi przeprosić. Jesteśmy tchórzami.. Czasami chciałoby się cofnąć wstecz, zrobić kilka rzeczy inaczej, żyć tam z tą teraźniejszą świadomością. Pamiętajmy, że los nie da nam kolejnej szansy cieszmy się z każdej chwili doceniajmy każdego człowieka uważajmy na słowa i czyny potrafią zniszczyć wszystko. PAMIĘTAJ.. NIGDY NIE WYPUSZCZAJ SWOJEGO SZCZĘŚCIA Z RĄK..

XXIw.

Koszmar zaglądnął w oczy ludzi pustki zastały ulice Zło wyszło na powierzchnie. W naszych głowach pojawił sie najczarniejszy scenariusz wygoda czasów nic nie znacząca Człowiek człowiekowi podejrzliwym spojrzeniem ciągły stres w oczach przerażenie, które zabija nasze poglądy. Zamknięci w czterech ścianach szukający odpowiedzi Pytamy Boga czym żeśmy zasłużyli Ziemi bunt czy Boga gniew zasiał panikę. Zatrzymać się należy i zastanowić mając czas żyjąc w kwarantannie jak za daleko to zaszło dlaczego człowiek człowiekowi taki los podarował co należy zrobić i co za lekcje wyciągnąć.